Adam Hofman Adam Hofman
11844
BLOG

Co nadal ukrywa Minister Sikorski?

Adam Hofman Adam Hofman Polityka Obserwuj notkę 101

 Ministerstwo Spraw Zagranicznych opublikowało odpowiedź na pytanie Jarosława Kaczyńskiego: Skąd Radosław Sikorski wiedział, że wszyscy zgineli? Opublikowano nagranie rozmowy z Centrum Operacyjnego MSZ z Ambasadorem Bahrem.

Nagrania rozmowy Ministra Sikorskiego z Ambasadorem Bahrem nie ma, ale podobno to od niego Minister miał wiedzę. Pojawia się jednak problem. Ambasador pamiętał to inaczej. Oto jego relacja z z wywiadu z Teresą Torańską:

 

 

http://wyborcza.pl/1,76842,8941828,Startujemy.html?as=1&startsz=x

 

 

 

Powinienem kogoś poinformować. Odruchowo zadzwoniłem do mojej rodziny. Odebrała siostra. Powiedziałem dwa zdania. Że wydarzyła się katastrofa i że to, co widzę, jest przerażające. Usłyszałem jej krzyk. Następny telefon wykonałem do pani Czartoryskiej, mojej sekretarki w ambasadzie.

Nie do ministra Sikorskiego?

- Nie miałem przy sobie jego bezpośredniego telefonu, wziąłem nie tę komórkę. Po chwili odezwało się Centrum Operacyjne Rządu i połączyło mnie z ministrem Sikorskim. 

Była godzina 8.55. 

- Minister już wiedział.

 

Minister już wiedział! Pytanie skąd pozostaje więc nadal aktualne.

Adam Hofman
O mnie Adam Hofman

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka